رهگذر

یادمون نره همه ما رهگذریم...

رهگذر

یادمون نره همه ما رهگذریم...

ماه رجب بر شما مبارک

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام بچه ها 

اومدن ماه رجب را بهتون تبریک میگم.  

خیلی حسش خوبه... خیلی... مخصوصا حال و هوای آسمون و دعای ماه رجب و شباش.

پیامبر صلی الله علیه و آله :رجب ماه بارش رحمت الهى است . خداوند در این ماه رحمت خود را بربندگانش فرو مى ریزد .

حدیث قدسى :ماه رجب را ریسمانى میان خود و بندگانم قرار داده ام ؛ هر کس به آن چنگ زند ، به وصال من رسد .

امیدوارم هممون استفاده خوب ازش ببریم و آماده بشیم برای ماه رمضونی که در پیش رو داریم.

امام على علیه السلام فرمود:

رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.  

امام کاظم علیه السلام :رجب ماه بزرگى است که خداوند [پاداش] نیکى ها را در آن دو چندان و گناهان را پاک مى کند . 

التموس دعا...

نظرات 23 + ارسال نظر
seyyed یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ب.ظ http://hossein72t.blogfa.com/

سلام فرزانه خانم خوبسد؟؟؟؟؟
ماه رجب مبارک باشه اشالا بتونم خوب خوب ازش استفاده کنم
کسانی که دل درگرو محبت خدا نهاده اند،
لحظه شماری می کنند تا با ورود به ماه رجب
و بهره مندی از برکات آن، به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند
و پس از آن بتوانند مدال لیاقت ورود به ضیافت الهی در ماه رمضان را دریافت نمایند.

سلام آقا سید خان ممنون خوبسم شما خش و خوبد؟
ایشالله...

ممنون.
فردا شب لیله الرغائبه التموس دعا دارم.

مینا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.2khtareporharf.blogsky.com

سلام....!!
خب منمم تبریک میگم/..!!

20رکعت نماز .10تا دو رکعتی...!
مابینش هردعایی بکنی قفول مشه...!!
البته فقط مخصوص چندروز اول ماه رجبه....
بوخون دخترم تو که تنت سالمه

آخخخخخ نمیدونی خو مامانم چکارم کرد...
بابت ارشد دختر داییمون...!!

گریه ام گرفته

سلام عزیزم...!!

سلامت باشی فنج کوچولو/..!!

دس مریزا برا نماز:) وسطای ماه رجب نمیشه خوند حاج خانوم؟؟؟؟
شما هم بوخون مادر شفا میگیری کمرت رو به راه میشه.

ههههههههههه گلی خانم خیلی باحالن. راست مگن دختر داییت اقه بارشه ولی تو هووووچی!!!

sang e sabur پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.zaherobaten.blogfa.com

سلوم خواجه فرزون
خوشحالون کردی که اومدی و سر زدی.
ما را هم دعا کنت.

سلوم خواجه جون
شما هم ما را خوشال کردی رفیق.
محتاجیم به دعا

ر.س پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 ب.ظ http://parishanie-man.blogfa.com

سلوم فرزونه..

آخییی..
دیروز اتفاقا داشتم به فایزه اینا مگفتم اصلا ماه رجب اومد حالیم نشد و خیلی خار شدم و اینا..ایشالا بیتونم آدم شم!!

جالب بود برام که ماه رجب ماه امام علیه..آخیییییی..پس دیه حسابی برم تو فکر آدم شدن!!!

خب دیه کاری واری؟!!!سلوم دوستان برسون!!!!!!!!

سلوم راضی جونی

حالیت نشد،عوضش هنوز چندروز ازش نگذشته و ایشالله بهترین استفاده را ازش ببری

بله دیگه دعاماهم بکن آدم شم.

قربونت عزیزم. دوستان؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علیرضا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ http://aloonak14.blogsky.com

سلام فرزانه خانم.حال شما خوبه؟خوش می گذره؟!

خدا کنه بتونیم خوب استفاده کنیم از فرصت های این ماه...

سلام آقا علیرضا خیلی ممنون حالمون خوبه خداروشکرررر.شما خوبین؟
انشالله به لطف خدا...

ماه رجب پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام
امشب اولین شب جمعه ماه رجب است بهترین آرزوی شما چی بود؟
آرزوی سال قبلتون چی تحقق یافت؟
البته میتونید جواب هم ندید ولی آگه جواب دادید راستشو بگید

سلام

بهـــــــــــــترین آرزوم این بود که همه آدم ها (به خصوص نزدیکانم) عاقبمون به خیر بشه...

خیلی هاش تحقق یافت. دیشب بیشتر از اینکه آرزو کنم داشتم شکر خدا را میکردم برای خواسته های گذشته ام که بهشون رسوندم.

برای یکی از دوستام و خواهرم و...

راستشو گفتم

ر.س جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ق.ظ http://parishanie-man.blogfa.com

سلام

فرزونه شون آپم..
دیشب نشد خبر کسی بدم..


سلام عزیزم
چه خوب الان میام.ممنون خبرو کردی.

seyyed شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:33 ب.ظ http://hossein72t.blogfa.com/

سلام فرزانه خانم من بدتر نیستم
کار ما از اینا گذشته که بخم برا کسی دعا کنم یعنی میدونت خو چطره تا شماها هستد خدا نگاه ماها نمکنه
خب شهر چطره؟؟؟ عادت کردت به اوضاش
آهنگم قشنگه

سلام آقا سید خان بدتر نیستد؟ ایشالله بهتر باشد.
این چه حرفیه اتفاقا برعکســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه.

شهر خشونه:)

آره خیلی قشنگه

فاطمه یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ http://amtis26.mihanblog.com

سلام گلم
ممنون
مطلب مفیدوقشنگی گذاشتی مر30 عسیسم
منم التماس دعادارم گلم
اگه امکانش هست قالب وبلاگتوعوض کن3ستونه بذارعزیزم
یامهدی

سلام فاطمه جون
ممنون عزیزم
محتاجیم به دعا.
سه ستونه اگه پسندم پیدا کنم میذارم.
ممنون از حضورت
یا مهدی

مهدی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ق.ظ http://abr-e-khakestary.blogsky.com/

وهمچنین بر شما...

ممنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــون...

sang e sabur یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.zaherobaten.blogfa.com

سلوم خوفی؟
کاری نداشتم
دلم تنگیده بود اومدم ببینمت.
بچه 4شنبه میونترم کوانتوم دارم دعام کن.
خدافس

اینا وقتی باهم دیه کلشون مجنبه خیلی باحالن

سلوم عزیزم خوبم تو خوفی؟

حالا دیدیمون؟؟؟:)

الهی خوب بشی این کوانتوم را. هر دفعه ما دیدمت داشتی حرص کوانتوم را مخوردی یا اپتیک(درست گفتم اسمش را؟)

خدافس دیدنی خشی بود. منم دلم برات تنگ شد

با حالی از خودته

فرزاد سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام فرزانه خوبی چه خبرا پریروزخوش گذشت
راستی اهنگ وبتا برداشتی یانه
شابلی عکسا مسی رو دیده اگر ندیده بیارش بیبینه خب دیه خداحافظ

سلام فرزاد جونی سلومتیت.
آره خیلی خوش گذشت مخصوصا وقتی تو را دیدم
نه بر نداشتم آهنگم را، نمی خونه برات؟

آره شابلی عکسای مسی را دید انقــــد خوشحال شد بچمون. حالا هر وقت اومد خونمون میگم بیاد وبت نظر بذاره.
خدا پشت و پناهت.

مهدی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ http://abr-e-khakestary.blogsky.com/

سلام...دیشب شب تولد امام جواد باب الحوائج بود...میگن ارزوهایی دنیایی رو از این مولا واقا باید طلبید...انشالا به دعاهای شما نظر لطف بکنه...منکه واقعا فکر نمیکنم که گره ای از من بازبشه...چرا اپ نمیکنین؟؟؟

سلام آقا مهدی
یادمو حرف خاله ام افتاد که بهم میگفتن شما جوونا هر چی می خواین از امام جواد(ع) بخواین حتما بهش میرسید.
عه چرا؟ نه اینجوری فکر نکنید.
اینروزا مشغول درس و امتحان هستم به آپ نمیرسم

sang e sabur چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.zaherobaten.blogfa.com

سلام خواجه
خوبی؟
امروز امتحان کوانتوم دادم.چشمت روز بد نبینه یک اوضاعی بود وقتی اولین سوالو دیدم


پس از کلی کلنجار رفتن و 2 ساعت فکر کردن قیدشو زدم و اومدم بیرون از جلسه...نمی دونی چه اوضاعی بود


حالا واسی برم خودمو برا هفته بعد آماده کنم...
فعلا...دعام کن

سلام بیل کوچولو
خوبم انقد حرسم گرفته یه پست نوشتم ثبت نشد
وااااااااااااای چه اوضاعی بوده ها
حالا فقط اولین سوال را قیدش زدی یا قید کل سوالا را زدی؟؟؟

از الان خودت را برای امتحانش آماده کن که جبران بشه.
روچششششش. شمام دعاگومون باش.

sang e sabur چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.zaherobaten.blogfa.com

راستی یادم رفت بگم که قالبت آرامش بخش شده
همیروووو موج مثبته که میریزه سرو کول آدم...

از 6 تا سوال قید2 تاشو زدم
2 تاشم شانسکی و قاطی پاطی نوشتم
اون 2 تایی هم که آسونک بودن نمره ای نداشتن...
کلی خوب دادم امتحانو...چه فکر کردی؟؟؟؟

خدا عاقبتمونو به خیر کنه...

سر و کول آدم:)))
همون قالبیه که اونباری گفتی قشنگه.

ههههههه. خیلی خوب دادی امتحان را
غمت نباشه ایشالله هفته بعد جبرونش مکنی.

خدا عاقبت هممون را از این امتحانات خیر کنه

sang e sabur شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ق.ظ http://www.zaherobaten.blogfa.com

سلوم خواهر.
اقه درس نخون...یخورده بیا به ما سر بزن...
بچه ار اس اس وبلاگتو هشتم توی وبلاگم...هروقت آپ کنی مفهمم.

سلوم خواهــــــر
این دو روز درس نخوندم همش خوابیدم:(
بنازمت. چطر باسی این ار اس اس را بذارن؟؟

فرزاد یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ

سلااااااااااام بله سلومتم نه بابا چرا وقتی مرا دیدی خب فکر کردم برداشتی
چقد خوش حال شد باااااااااااااااشه
وهم چنین

سلاااااااااااااااااااااااااام فرزاد کوچولو
چون خیلی دوست دارم وقتی دیدمت خشم شد...

sang e sabur دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.zaherobaten.blogfa.com

سلام ای روان پیشه!
روانت خوبه؟ جسمت چطوره؟
کوانتوم تموم شد...احساس خلاء می کنم...

میری گوگل مزنی چطر باسی ار اس اس بذارن؟ بهت مگه...
حالا من ار اس اس خودمو برت مفرسم. کدشو مذاری همونجایی که کد اهنگ و ... مذاری.امبار هروخ آپ کنم خبردار مشی. اونوخ اگه نیایی دیه دلخور مشم
کاری باری...خدافظ.

سلام فیزیک پیشه!
روانم ای بد نیست. جسمم نه آبله مرغون گرفتم
جـــــــــــــــــــــــــــدی؟ امتحانشم اقه زود دادی!!! خوب دادیش؟؟؟
اوه چقه کار باسی کرد.
قربانت خدافظ

sang e sabur چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ق.ظ http://www.zaherobaten.blogfa.com

سلام فرزانه
نیستی؟؟؟
نگرونتم...کجا رفتی یهو؟
ناراحت خو نیسی یوقت ما خبر نداشته باشم...هان؟
اگه چیزی شده بگو...با من راحت باش.
خدافس.

سلام سنگ صبور جونم
نگرون نباش بوخش چندوقتی نظرا دیر تایید کردم. ولی میومدم پستات را میخوندما
نا چیزی نشده فقط اوله شدم.
قربون معرفتت

bluegirl چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ب.ظ http://http:/www.vajehayezoodgozar.blogfa.com

سلام وب قشنگی داری خوشحال میشم از وبم دیدن کنی

ســـــــــــلام ممنون عزیزم.
حتما

mina چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

خوبسییییییییییییییییییییییی>؟؟؟؟؟؟؟؟///

سلومتیت فینیج

پسرپرسپولیسی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام راست مگی سرکارم خو نملی

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام راست میگم پسر استقلالی
سرکارت نهشتم خو.

فرزاد یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااام بله بله من خو اس اسی نیستم که توده دقیقه سه تا بخورم

سلللللللللللللللللللللللللللللللام آقا پرزاد ما بی طرف هستم نه استقلالی هستم نه لنگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد