رهگذر

یادمون نره همه ما رهگذریم...

رهگذر

یادمون نره همه ما رهگذریم...

نمی دانی که خدا تو را می بیند؟!

أَ لَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرى‏  

نمی دانی که خدا تو را می بیند؟! 

(علق/14)   

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نامه۲۲ امام علی(ع): 

پس از یاد خدا و درود!همانا انسان گاهی خشنود می شود به چیزی که هرگز از دستش نمی رود ،و ناراحت می شود برای از دست دادن چیزی که هرگز به آن نخواهد رسید. ابن عباس! خوشحالی تو از چیزی باشد که در آخرت برای تو مفید است، و اندوه تو برای از دست دادن چیزی از آخرت باشد، آنچه از دنیا به دست می آوری تو را خوشنود نسازد ،آنچه در دنیا از دست می دهی زاری کنان تاسف مخور، و همت خویش را به دنیای پس از مرگ واگذار...  

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

*سلام بچه ها احوالتون؟؟

اول دبیرستان که بودم با اتوبوس به مدرسه میرفتم. کنار میدون نزدیک مدرسمون یه تابلو بزرگ بود که آیه۱۴ سوره علق روش نوشته شده بود. هر روز از شیشه اتوبوس وقتی چشمم به این آیه زیبا میفتاد یه لحظه به خودم میومدم و میرفتم توی فکر....

خوبه این آیه را به دیوار اتاقم بزنم و جلوی چشمم باشه. 

**این نامه امام علی (ع) در مورد سفارش  آخرت گرایی است. دو خط آخرش عملی کردنش دل بزرگ و خدایی و جدا از تعلقات می خواد... سخته نه؟؟؟ 

***چه می کنید با امتحان ها؟؟؟؟ من بد بخت آبله مرغون گرفتم دقیقا وسط امتحان ها دعا کنید شدید تر نشه. از بچگی از این مریضی فراری بودم و هر کس می گرفت بهش نزدیک نمیشدم.  بالاخره منم دچارش شدم.یه بار جستی ملخک و...  

****بعد از امتحانات،یعنی دقیقا فرداش قراره یکی از دوستای عزیزم(نادیا جووون) به شهرمون بیاد. خیـــــــــــــــــــلی خوشحالم از اومدنش 

خدا پشت و پناه روزای آخر رجبیتون...

 

نظرات 9 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ب.ظ http://mamreza.blogsky.cm

سلام
موفق باشید.
آبله مرغون رو هم ان شاالله همراه با امتحانات به خوبی پشت سر بگذارید

سلام
و همچنین شما.
ممنون انشــــــــــــــالله.

طرب شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ http://hesamtarab.blogfa.com

سلام رفیق شما هم لینک شدید ام تلواسه درسته

ســـــــــلام ممنون
وای ببخشید الان درستش میکنم:)
املام خیلی ضعیفه

طرب شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ http://hesamtarab.blogfa.com

اول نظرتون رو بگین تا بگم از خودمه یا نه خوب هستن یا نه؟

آره خوب هستن

طرب شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ب.ظ http://hesamtarab.blogfa.com

تشکر که درست کردین بله شعر ها برای خودمه
منتظر نظراتتون به اشعارم میمونم
چون نمیدونم از ذکورید یا اناث میگم رفیق

خواهش میکنم.
خیلی خوب. موفـــــــــــق تر باشین در زمینه شعرهاتون
حتما میام.
اسم کوچیکم فرزانه هستش.

مهدی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ب.ظ http://abr-e-khakestary.blogsky.com/

سلام...خدا کنه هرچی زودتر ابله بره گم بشه وتنهاتون بگذاره...چقدر بد...خونده بودم ابله تو سن بزرگسالی دردناک تره...ولی من تو بچگی باهاش کشتی گرفته بودمو ضربش کردم...مطمئنم که شما هم جوری ناک اوتش میکنین که دیگه پشت سرشو هم نبینه...فقط محل سوزش رو نخارونین...بجش روش یتیکه یخ بگذارتا سوزشش بره

سلام
خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا کنه
دقیقا،تو سن بزرگسالی خیلی بدتره. خیلی این دو روز شدید شده بود و تب داشتم و سردرد و...
کلافه شدم.
خوش به حالتون بچگیاتون گرفتین من الان پشیمونم چرا بچگی هام هر کس آبله می گرفت صـــــــــــــدمتر میرفتم اونطرف تر که ازش وا نگیرم.
خداروشکراز امروز داره میره رو به بهبودی...دیروز که افتضاح شده بودم
نشنیده بودم تکه یخ را!!! ممنون از راهنماییتون

seyyed شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ب.ظ http://hossein72t.blogfa.com/

سلام اصغر
اشالا که خوب شت منم بچه که بودم ابله مرغون گرفتم شما هم بچه هستد که گرفتد
مردشوره این امتحانا بیشورن فرض کنت ویژگی ها حقوق جزا با استثناها عطف بما سبق نشدن تو امتحان ننوشتم

ســـــــــــــــــــــــــــلام آقا سید
اصغر!؟ به شما بیشتر میاد این اسم.
انشاللــــــــــــه. راست میگن هیچی بهتر از سلامتی نیست. تا وقتی سلامتیم قدرش را نمیدونیم. بچه چیه دیه سنی ازون گذشته ما.
الان این جمله آخری که نوشتت را نفهمیدم

الهه یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ http://darvish-joon.blogfa.com



_____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊________________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊


چه فرقی می کند

آن سوی دنیا باشم یا فقط چند کوچه آن طرف تر…؟!

پای عشق که در میان باشد

دلتنگی دمار آدم را در می آورددوست دارم..............


____*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**::::::::**
______________*__*_______**::::::::::**
_______________*__*_____**:::::::::::**
________________*__*___*:::::::::::::**
_________________*_*__*::::::::::::::**
_____**********____##*::::::::::::**
___**:::::::::::::::::::* ^^*::::****::::**
__**::::::::::::::::::::*^^^**:::::::::::::**
___**::::::::::::::::::::::*^^ ^*:::::::::::::**
_____**:::::::::::**::::::**^^*:::::::::::**
__________****:::::::::::::*^*********
____________**:::::::::::**
___________**::::::::**
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°

ممنـــون قشنگ بود.

مینا دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:48 ب.ظ http://www.2khtareporharf.blogsky.com

سلام!!
آخی...من ندیده بودم پستتا.
خیلی حواسم پرته....!!!

خداییش این آیه خیلی معنای زیبایی داره...!!

امتحانا...!!افتضاح!خودت خو خبر داری...!!!!
واقعا هر ترم داره بدترمیشه...!!!

آبله هم که دیه ماشالات باشه اقهههههه گفتی تا گرفتی...
البته علت اصلیش داداشت و فتانه بودن دیه...!!

من بچه بودم گرفتم دوم راهنمایی...!
ولی خداییش دو سه تا دونه زد تو صورتم در حدی که اسم آبله در اون صدق بکنه...!!
هیچ باکیمونم نشد.نه سردرد نه هیچی...!
خعلی خفیف بود..!!
فدام شی که نادیا میاد!!

حالا سلامش برسون!!!

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــلام مینا کجسی؟؟؟
حس مکنم سالیه ندیدمت...
الان میام زنگت مزنم.
حواست برا ما هم پرت شده. دیه عادتون شده

آره خیلی با معناست

امتحان امروزت چطور بود؟؟؟
من امروز خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بد دادم.

چون میدونستم آخرش میگیرم مدام میگفتم.پنجمین نفر بودم که بهم سرایت کرد:)
دیگه نوبت آقا فرشاد و مامانمه

ایییییی نامرد خفیف بوده. پ بوگو چرا دلشوره احوالمونانداشتی و هرچی مگفتم سردردمو اینا مگفتی برا چی؟ من باسی مگفتم برا آبله
منم اولش فکر مکردم خفیفه مینا ولی از روز پنجم شدید شد و...
تو فدا دوتاییمون شوووووووووووووو
وقتی اومد خودتم میای پیشمون و سلامش میرسونی

*فاطمه* جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ http://www.saatesheni91.mihanblog.com

سلام فرزانه جون . ممنون از اینکه به وبم اومدی عزیزم . وب زیبایی داری ؛ قربانت
راسی منم تقریبا شبیه همین پست تو وبم دارم !

سلام فاطمه جون.
خواهش میکنم . منم خیلی از وبت خوشم اومد.
کدوم پستت عزیز؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد