رهگذر

یادمون نره همه ما رهگذریم...

رهگذر

یادمون نره همه ما رهگذریم...

نیمچه پست

 

  ســـــــــــــــــــــــــــــلام علیکم دوست جونای خودم

الهی هر کجا هستید خوش و خوب و سر حال و  سلامت باشید.  

۱.  یه جا خوندم هر وقت دلی را شکوندی یه میخ بکوب به دیوار و وقتی معذرت خواهی کردی و از دل طرف بیرون آوردی میخ را بکش بیرون.  

ولی بدون که جای سوراخ میخ همیشه می مونه:( 

وای که چه حس بدیه وقتی دل عزیزانمون را میشکونیم. مخصوصا زمانیکه بدون فکر یه کاری را با بی اصولی تمام انجام میدیم و قصدمون تازه خوبی هم بوده. 

 

۲. بعضی از حرف های بزرگان که قبلا  خوندیمش زیاد بهش اهمیت نمیدیم و میگذریم ازشون ولی بعضی وقت ها همون جمله را که می خونیم به خاطر عوض شدن شرایط بیشتر از قبل درک و حسشون میکنیم؟ مثل: 

دوری تو از آن کس که خواهان تو است نشانه کمبود بهره تو در دوستی است، و گرایش تو به آن کس که تو را نخواهد، سبب خواری تو است.«امام علی(ع)»   

صمیمی ترین و شدیدترین و لطیف ترین و اهورایی ترین نیاز من نخستین آدمی، نیاز به فهمیده شدن است.«دکتر شریعتی» 

 شعری از احمد شاملو :  

ای کاش می توانستم  

خون رگان خود را  

من؛ 

قطره قطره بگریم 

تا باورم کنند... 

بعضی وقت ها فقط باید سکوت کنی چون هرچی هم فریاد بکشی کسی صدات را نمیشنوه و نمیفهمتت...

۳.  بعضی از جمله ها هم بهت میگن که باید هوشیار تر  و باتوجه تر باشی  مثل:  

نباید به خاطر محبت دوستی صمیمی تر؛ خدماتی را از یاد زدود که از دوستی کم اهمیت تر دریافت کرده است.«دانته»  

۴. بعضی جمله ها را هم نمیشه قشنگ منظور را گرفت مثل:  

تواضع بیجا؛ آخرین حد تکبر است «لابرویر»

دریافت شما از این جمله چیه؟ من نصفه نیمه گرفتمش

۵. مرغی که خبر ندارد از آب زلال         منقار در آب شور دارد همه حال 

حکایت حال ماست توی این دنیا چسبیدیم به عادت های غلطمون. و حاضر نیستیم یه تغییراتی بدیم به خودمون و فکرامون و...

۶. بعضی وقت ها تنها راه این هست که: از بعضی خواسته ها فقـــــــط باید گذشــــــــــــت:( 

تا وقتی که به دلت نفهموندی که باید بگذره بی تابی و بی قراری میکنه ولی اگه خدا کمکت کنه که بتونی بگذری واست بهتره هرچند دردناک باشه لحظه گذشتن ازش...  

 

۷. چه حالی میکنه دلم را یاد خاطره های شیرین  گذشته که احتمال تکرار شدنش دیگه نیست...  

یه حس خوشایند همراه با غم تکرار نشدنش. 

۸. رهگذرونه:   

روش برخورد با دنیا از نگاه امام علی(ع) 

ای مردم! کالای دنیای حرام، چون برگ های خشکیده وباخیز است، پس، از چراگاه آن دوری کنید، که دل کندن از آن لذت بخش تر از اطمینان داشتن به آن است، و به قدر ضرورت از دنیا برداشتن بهتر از جمع آوری سرمایه فراوان است. آن کس که از دنیا زیاد برداشت به فقر محکوم است، و آن کس که خود را از آن بی نیاز انگاشت در آسایش است، و آن کس که زیور دنیا دیدگانش را خیره سازد دچار کوردلی گردد، و آن کس که به دنیای حرام عشق ورزید، درونش پر از اندوه شد،و غم و اندوه ها در خانه دلش رقصان گشت، که از سویی سرگرمش سازند، و از سویی دیگر رهایش نمایند، تا آنجا که گلویش را گرفته در گوشه ای بمیرد؛ رگ های حیات او قطع شده، و نابود ساختن او بر خدا آسان،و به گور انداختن او به دست دوستان است.

اما مومن با چشم عبرت به دنیا می نگرد؛ و از دنیا به اندازه ضرورت بر می دارد؛ و سخن دنیا را از روی دشمنی می شنود، چرا که تا گویند سرمایه دارشد، گویند تهیدست گردید، و تا در زندگی شاد می شوند، با فرا رسیدن مرگ غمگین می گردند، و این اندوه چیزی نیست، که روز پریشانی و نومیدی هنوز نیامده است.

نظرات 31 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.aymar.blogfa.om

ممنون.

خواهش میکنم.

seyyed جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ http://hossein72t.blogfa.com/

سلام سلام فرزانه خانم چه عجب میدونت خو برا چی چی مگم چه عجب
قشنگ بود پستتون ولی فردا نظر مدم

سلام سلام آقا سید.
بله میدونم
خواهش. ممنون از حضورتون منتظر نظرتون هستم.

سید جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ http://MOSHKELGOOSHA.BLOGFA.COM

اگر پند خردمندان به شیرینی نیاموزی
فلک این پند با تلخی بیاموزد ترا روزی
سلان
خیلی خیلی عالی بود
استفاده کردم
خدا قوت

سلام آقا سید.
چه شعر قشنگ و بامعنی
ممنون از حضورتون خوشحال شدم.
خدا قوت.

ر.س جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ

سلللللام فرزونه..خوبسسسی؟!
پست خشششی بود..
1-آره ..جدا جای سوراخ میخ میمونه؟!!منظورم اینه وقتی دل یکیو میشکنیم تا همیشه یادش میمونه؟!!
2-آره..جالبه..که شاید تو شرایط عادی به فلان جمله اصلا توجه نکنیم ولی تو یه وضعیت و شرایطی که هستیم اونا رو خوب درک میکنیم و جالبه که انتظار داریم همه هم همونطور مثل ما درکش کنن!!!!
3-بلییییییی..
4-آری درسته..برداشت من اینه که شاید منظور ژست تواضع گرفتن باشه..یعنی طرف آخر غرور و تکبره ها ولی خودشو متواضع میگیره که خب اکثرا لو مره طرف!!!
یا مثلا اینم میتونه باشه که بعضی جاها نیازی به تواضع نیست ولی فرد از شدت تکبروغرورش و اینکه حرف حرف خودش باشه متواضع میشه!!!!(برداشتا رو حال کن فقط!!)
آغاا کامنت ما ادامه داره!!

سلللللللللللللللللام علیکم راضیه خانم گل. قربونت خوفممم.
خششششی از خودته.
1. بستگی داره دل کی را شکسته باشیم و چقدر و چگونه شکسته باشیم:(
بعضی ها یادشون نمی مونه و میگذرن از کارمون ولی آخرش یه حس ناخوشایندی تو ذهنشون از کارمون میمونه دیگه. نه؟
2. آره می خوایم همه مثل ما درکش کنند ولی خواسته نا به جایی هست هرکس با نگاه خودش برداشت میکنه
3.بلییییی.
4. آهان منم همین برداشت ها را کردم. طرف از بس غرور داره جایی که نباید تواضع نشون بده" تواضع از خودش نشون میده که مثلا من خیلی خوب هستم و متواضع و از همه چی میگذرم. یا از غرورش می خواد خودش را بهترین و متواضع ترین نشون بده. فکر میکنم یه معنی عمیق تری داره که ما نگرفتیمش هنوز
حالا بقیه دوستانم بیان نظرشون را بگن ببینیم چی کشف میشه ازش گردفرامرزو:)))

ر.س جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

ادامه ی کامنت اینجانب!!
5-ولی یه فرقیم داره حال ما با این مثال..اینکه ما میدونیم فلان کارمون غلطه و بازم انجامش میدیم ولی مرغه بیچاره از آب زلال خبر نداره و فکرمیکنه همین آبی که میخوره بهترینه!!اوضاع ما بی ریختتره!!
6-وااااااای..این جملت بسی به دلم نشست..
7-آخیییییییی..آره حس خاطره ها همینه..حس خوشایند همراه با غم..خوکشل بود اینم..
8-بابا رهگذرونه!!!
حرفای امام علی همیشه آدمو آروم میکنه..من این قسمتش خیلی برام قشنگ و عبرتناک(!!) بود:
"آن کس که به دنیای حرام عشق ورزید، درونش پر از اندوه شد،و غم و اندوه ها در خانه دلش رقصان گشت، که از سویی سرگرمش سازند، و از سویی دیگر رهایش نمایند.."
واقعا خیلی از سرگرمیا همینطوره..ظاهرا سرگرم مشم و وابسته مشم ولی درونمون پرازغمه هنوز..
.
پستت به دلون نشست رفیق ضعیفه..!!خدا خیرت بده..کاری باری؟!!فیییییییییلا.

پاسخ ادامه کامنت شما خانم گردفرامرز.
5. ایول به چه نکته ای اشاره کردیاااا. خیلی بدتره که خبر از آب زلال داشته باشیم و باز عادت قبلی اشتباهمون را انجام بدیم. چرا اینجوری هستیم؟؟؟ من بعضی وقت ها عقلم میگه بچه این کارت اشتباه و باید تغییر بدی یه چیزهایی را ولی بازم پافشاری میکنم به عادت های اشتباه قبلیم. انگار به زنجیر کشیدنم که تو باید اشتباه را تکرار کنی... ما بیریخت تریم. این مرغه هم باید به روز بشه دیگه:) چیزهای جدید را تجربه کنه و بهش فکر کنه.
6. قرفون دلت.
7. به امید تکرار دوبارشون
8. آهان منم این قسمت هایی را که دوستش داشتم سفیدش کردم تله پاتی جون. این قسمتش را داشته باش: از سویی سرگرمش سازند و از سوی دیگر رهااااایش نمایند
قربونت هوا رفیق ما را داشته باشیا مرتیکش.
خوشحال شدمممممم راضی از اومدنت و نظرت.

MINA جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ http://tanhatarintanha.blogsky.com/

salam azizam
mamnon k be weblogam sar zadin
webloge nazo ghashangi darin
man u ro link mikonam ba onvane khodetun
u ham mano link konid ba onvane khodam
افسوس خوردن های بی فایده
montazere hozore garmetun hastam
bazam khoshhalm konid behem sar bezanid
[قلب]

salam mina jun
khahesh mikonam
mer30. linketun mikonam.
mamnun az hozuret

mina جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ http://nagoftehayemina.blogsky.com

سلام ...چطوری فرزانه؟خوبی؟

1/اوهوم خیلی بده!!!همینکه ناخواسته باشه بده...!!!

2/آدم ها نمیفهمنت!!!
بلکه ترجمه ات میکنند آن هم به زبان خودشان.
هیچکس به سکوتت نمیرسد!!
همه منتظر می نشینند تا به دادت برسند!!!


باقیشم همه قشنگ بود....!!!

سلام مینا جون خوبم ممنون. تو چطوری؟؟
1. اوهوم آدم باید خیلی حواسش به کاراش و رفتاراش باشه.

2. مرسی قشنگ بود

ممنون سر زدی.

seyyed جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ http://hossein72t.blogfa.com/

دلهای پاک خطا نمیکنند

سادگی میکنند

و امروز سادگی پاکترین خطای دنیاست.



آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمممممممممممممممممم

چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه قشنگ.

جدی؟
بالاخره آقا سید از خجالت تار عنکبوت ها در اومدید:)
الان میام.

mina شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ

نه زیاد خوب نیستم....!!!
حوصله هیچی ندارم.باور کن هیچی....!!!

دیگه چه خبرا؟کم پیدا شدی اساسی...

ما که هرچی میپرسیم میگی خوبسی که:(
چرا رفیق؟؟؟؟؟؟؟
جون خودم همش به فکرتم. از دور هم حس مکنم ناخوش بودنت را.
حوصله ما را هم نداری که.
سلومتیت. چه کنیم دیگه ایرو بهتره انگار. تو که کم پیدا تر شدی

mina شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.

فرزانه آپم...

حالا دیگه ما را سر کار میذاری؟؟؟
آپ کن دیگه حاجی.

seyyed سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ http://hossein72t.blogfa.com/

سلام فرزانه خانم تار عنکبوتو دیدت
تا جمعه حق ندارت آپ کنت چون من خیلی سرم شلوغه جمعه میام در مورد پستتون یکی کامنت خشک مذارم
شرمنده بخدا اگه دیر دیر بهتون سر مزنم

ســـــــــــــلام آقا سید
چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشم هرچی شما بگد. منتظر کامنت خشکتون هستم.
دشمنتون شرمنده هر وقت بید ما خوشحال مشم.

علیرضا سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام فرزانه خانم.

1.درسته.خیلی وقتا دوستی ما دوستی خاله خرسه س!

2.این یکی رو که خودم خیلی خوب درکش می کنم.زیاد پیش اومده برام.

5.تغییر انگیزه میخواد...

سلام آقا علیرضا خان

1.

2.بله

5. انگیزه ای که به دنبال تغییر نگاه میاد.

ممنون از حضورتون.

mina پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ http://www.nagoftehayemina.blogsky.com

سلام...!!!
ای خرکککککک///
چرا آپ نمکنی ؟

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام مینی.
نازت بششششششام من.
برا آپ خو زوده. تازه این پستمم نصفه نیمه نظر هشتی
پستش نیمچه هه تو خو نباسی نیمچه نظر بلی

امیر جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ http://amirjooon75.blogfa.com

می آیی…
در “وا” میشود…
میروی…
در “بسته” میشود…
میبینی!!!
حتی در هم “وابسته” میشود...
همیشه یه وقتایی هست که دلت میخواد تنهای تنها باشی
و فکر بکنی به اون چیزایی که دوس داری

ممنون

seyyed جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ http://hossein72t.blogfa.com/

سلام فرزانه خانم خشت خوبت شهر خشه؟؟؟
خب قرار بود یتا پست خش مث خودم براتون بذارم ولی خدا میدونی خسته ام و تازه از سالن برگشتم ولی چون مردهو حرفش (یعنی من مردم ) اومدم
یکی سوال عنوانش چرا نیمچه پسته
خب در مورد دل شکوندن من که دل 1000 نفرو شکوندم ولی اخلاق خودم ایرو هه اگه کسی دلمو بشکونه هیشوقت یادم نمره ولی یه چیزی هیشکه دل عزیزانشو از قصد نمشکنه چون اگه از قصد بشکنه مطمئنن عزیزش نیستن
حدیث حضرت علی (ع) هم خیلی قشنگ بود
حالا یه چیزی بگمش اید ربط نداشته باشه پا تلویزیون نشسته بودم یه نفرم داشت سخرانی مکرد نمیدونم کی بود ولی مگفت برا کسی ارزش قائل شم که برامون ارزش قائل مشه منم تصمیم گرفتم همین کارو بکنم تازه ازونروز
تصمیم گرفتم هرکه دوسم مداره دوسش داشته باشم و هرکه بهم اهمیت مده بهش اهمیت بدم و هرکه در حقم نامردی کرد ازش فاصله بیگیرم
سخن دکتر شریعتی هم قشنگ بود
احمدشاملو نمشناسمش توضیح بدت کیه؟؟؟
فک کنم باسی بشه بگیرم نه بگیریم
سکوت من هروقت به این واژه مرسم یاد شعر سیاوش قمیشی میفتم سکوتم از رضایت نیست دلم اهل شکایت نیست
سخن دانته هم قشنگ بود من خو اصن خوبی های هیشکرو فراموش نمکنم
خب شماره 4 خب من نفهمیدم منظورشو ولی طبق حدیث حضرت علی(ع) هرچیزی اعتدالش خوبه تواضعم اعتدالش خوبه
نصفه نیمه گرفتتش خوبه من خو اصن نگرفتمش راستی ولش نکنت تا من بیام بزنمش
شماره 5 حکایت حال ماست نه حکایت حال کره فهمیدت منظورم
خب باقیشم هیچی به ذهنم نمیاد اشالا فردا مزاحم مشم راستی خسته بودم شرمنده اگه کامنتم بد شد
ولی یه چیز کامنتم خیلی طولانی شد
یا علی شرمنده اگه دیر اومدم

سلام آقا سید. خشم. قضیه شهر خشه چیه؟؟؟؟؟
ایول مردونگیتون را ثابت کردت با اومدنتون.
نیمچه پست چون همینجوری یکدفعه آپ کردم بعدشم موضوع خاصی نداشت که گذاشتم نیمچه پست:)
دل 1000 نفر؟ بهتون نمیاد که. بله کسی از قصد دل عزیزاش را نمشکنه ولی ناخواسته آدم مشکنه.
قابل شما را نداشت حدیث. درستش همینطوره. از قدیم مگن هرکس هر چشمی دیدتون همون چشم بیبینتش. تو خوبی ها درسته این حرف ولی کسی که بدی مکنه نباید بهش بدی کرد به قول شما باید فاصله گرفت ازش.
احمد شاملو فکر کنم شاعره:)

فک کنم باسی بشه بگیرم نه بگیریم. چی آقاسید؟ متوجه این جمله تون نشدم.
عـــــــه اتفاقا همین دیروز آهنگ سیاوش را گوش دادم خیلی معنیش قشنگه. سکوتم از رضایت نیست دلم اهل شکایت نیست...

هرچیزی اعتدالش خوبه. نصفه نیمه گرفتمش بید تا در نرفته:)
شماره5 ضرب المثل یزدیه؟؟؟ کره همون بچه گوسفند منظورتونه؟؟؟
نه بد نبود که آقا سید دست شما مریزا که با خستگیتون اومدت.
دشمنتون شرمنده. خوشالو کردت اومدت.

اسما شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ب.ظ http://shamoparvaneh72.blogfa.com/

سلام

خداقوت

همون که سرتون هم گرم شد خوبه

یاعلی

ســــــــــلام اسما جون.
ممنون از حضورت.
یا علی.

mina شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ http://nagoftehayemina.blogsky.com

سلام فرزانه.خوبی؟
ای بابا....!!!!حالا دیگه سراغ ما رو از تو وب راسیک میگیری؟
من خودم مگه خونه ندارم>؟مگه وب ندارم؟

خب یدگه چه خبر؟
خب تو پستت رو نصف نیمه گذاشتی منم نصف نیمه کامنت گذاشتم...!!

عزیزم پستت خیلی خوب بود دیه نمیدونم چیشی بگم.
با همه ش موافق بودم...!!!

نه امشب,که هرشب,که حالم خرابه,,
یه جزیره ام که دورم یه دریا سرابه.......
من عادت نکردم به شب های سردم,,
به اینکه نباشی نه عادت نکردم.............

قسم خورده بودم اگه از تو جداشم,,
دیگه حتی یه لحظه تو فکرت نباشم..........
ولی دیدم نمیشه نمیشه نمیشه,,
که فکرت نباشم,, نه دیروز و نه فردا و همیشه.....

چقدر قصه گفتم که دریا بخوابه,,
چقدر گریه کردم نفهمم سرابه,,
نفهمم کجامو نفهمم کجایی,
(( چقد با تو بودم تو عین جدایی.... ))



تقدیم به خودم!و خودت....!!!
دوستت دارم فرزانه خرکم!!!

به به ببین کی اومده. گل توی گلدون اومده
ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام مینی جون خودم. خوفـــــــــــــــــــــم تو چطوری؟؟
وب خودت که نظرا را دیر تایید مکنی حاجی. وب راضیه دیدم هستی یهو دلون برات تنگید همون جا احوالت را پرسیدم.

این شکلک را که میوینم یادمو یه کسی میاد. هههه باید به خودش بگم

سلوومتیت. خبرا دس شما هه چه خبــــــــــــــــــر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پستش خو نصفه نیمه نبود:) این اسم گذاشتن پست ما هم برا خودش قضیه ای شده.


با همه ش موافقسی.

بـــــــــــــــــــــــه بــــــــــــــــــــــه خیلی قشنگه.
مینا بیوین اینجاش پسنده:

(( چقد با تو بودم تو عین جدایی...))

دوباره تقدیم کردی به خودت فنجک

ممنون مینا جونیم.

ما بیشــــــــــــــــــــــــــــــــــتر...

seyyed یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ http://hossein72t.blogfa.com/

سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوممممممممممممممم
فرزانه خانمممممممممممممممممممممممممممممممم

خب حالا شهر خشه یا نه ؟؟؟؟قضیشو از دوستتون بپرست
من تو دلشکوندم ماهرم مخت دلتون بشکونم
من این شعررو نفهمیدم قشنگ
شعری از احمد شاملو :

ای کاش می توانستم

خون رگان خود را

من؛

قطره قطره بگریم

تا باورم کنند...
جملش یجورکیه نفهمیدم
نه کره همونی که با مربا و پنیر مخورن
یا علی

ســــــــــــــــــــــــــــــــــلوم علیکم حاجی آقا سید
یه بار از دوستم پرسیدم قضیه شهر خشه را نمیدونست. حالا شما بگد یعنی چه؟؟

بشکونت بیوینم:)

فکر کنم شما بگریم را اشتباه معنی کردت. بگریم یعنی گریستن نه گرفتن:)
حالا فهمیدت جمله اش را؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی دیگه خون خودش را گریه کنه تا از عمق وجودش باورش کنند.

الان فهمیدم قضیه کره را. دست شما آقا سید
یا علی.

seyyed دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ق.ظ http://hossein72t.blogfa.com/

سلام یکی سوال آهنگ نمخت برا وبتون بذارت
راستی جواب کامنت قبلیو بعدش مدم

ســـــــــــلام علیکم آقا سید. انشالله مذارم. فعلا نمیدونم چی بذارم.
هر وقت رسیدت جوآف دت.

سنگ صبور سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.zaherobaten.blogfa.com

سلام گلم.بالاخره نتم وصل شد. البته پس از کلی قول و قرار و تعهد و امضا و...
من این همه مطلبو نتونستم یه جا هضمش کنم.اونوقت تو اسمشو گذاشتی نیمچه پست؟
دمت جیز دادا...
کلا مطلبت باحال بود.
خواستم بگم که اومدم.همین.

سلام سنگ صبوووووووووور جون.
عه به سلامتی وصل شد این نت شما. خوشحال شدم.

ای خدا دست این اسم گذاری ما
خواهش میکنم با حالی از خودته.
لطف کردی اومدی رفیق. خوشحال شدمممممممممممم.

mina چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.nagoftehayemina.blogsky.com

سلام...خرک!!!!
یاد کی میفتی؟من یاد فاطمه کریمی میفتم.
البته حالا خو لنز گذاشتن خانوووووووم!!!


تقدیم به خودممممممممممممممم!!!
آغااااااااااا نگوووووووو فنجک!!!من کجام شبیه فنج هه؟

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام حاجک!!!!!!!!!!!!!!
چوقه وقته خش ندیدمت:(

یاد یکی اتفاقا من هر وقت فاطمه را میوینم یاد همون نفر میفتم. ایول خش حدس میزنیا:)

کاری به لنز رفیق دونشگاهی ما نداشته باش

بگو کجات شبیه فنج نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این شکلک مثل من نیست؟؟

ر.س چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ

سلاااااااااام..
بلند شو فرزونه به من احترام بذار...
بلند شو دیه..
مینا تو هم یالا زودی دستمو ماچ کن..
آغا سید شمام بلند شد احترام بذارد زووووود..
.
خب خوبسسسسسسسسی؟!!!
مینا این شکلکو میبینی یاد چیچی میفتی؟!!!!فکرکنم نتونی حدس بزنی!!
این شکلکو چطور؟!؟!! به چشماش دغت کن!!!!چندتا هه؟!!!یبار رو کاغذ شکلشو کشیده بودم برات!!
.
فرزونه شطوری؟!!!
.
امشب مثل تموم عالم حال منم خرابه خرابه..اومدم پستتو بخونم باز که یرزک بهتر شم..
دمت دمادم..!!
فیییییییییییلا.

سلاااااااااااااااام راضیه خانم.

خجالت بکش از بزرگترت می خوای جلوی پات بلند بشه و احترام بذاره؟ کوچیک ترم کوچیکترای قدیم. دخترم دخترای قدیم


سلومتیت خوبم به خوبی شما گردفرامرزو. تو خش و خوبی؟؟؟؟

مینا خانام آقای رشیدتون با شما هستن.

آخـــی چرا آقای رفیقمون حالش بده؟؟؟؟؟
صفا آوردی. این پستای من هر چند بار که بخونیشون چیزای جدید دست گیرت میشه:)
وازم ویا

فائزه کجاهه نمیات اینورا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راهگذر چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ

در دایره عشق اگر باران بلا بارید ٬ عاشق آن است که از دایره بیرون نرود . . .

همیشه از خوبی های آدم ها برای خودت یه دیوار بساز .پس هر وقت در حقت بدی کردند فقط یه آجر از دیوار بردار بی انصافیه اگه دیوارو خراب کنی

واقعا قشنگ بود...
ممنون خیلی خوشم اومد.

seyyed چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ http://hossein72t.blogfa.com/

ســـــــــــــــــــــــــــــلوووووووووووووــــــــــــــــــــــــمممم
فرزانه خانم هروقت اول پستاتون منوشتد سلوم خندم مگرفت البته مربوط به وب قبلیتون بود
خب حالا شهر خشه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بگریم بود من هرچی موخوندم نمفهمیدم حالا فهمیدم
آهنگ پویا بیاتی بذارت خشه

سلوووووم علیکم آقا سید.

سلومت باشد

نمگت خو قضیش چیهنا خش نیست.

:)))

گوش ندادم. چه آهنگیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟

mina دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ http://nagoftehayemina.blogsky.com

بچهههههههههههههههههههههههههه

آپ نکردی خووووووووووووووووووووووووووووو

اقه از دستت اصعابم خرده مردهش وری بااین اس ام است اعصاب منو بهم ریختی!!!

ههههههههههههههههههههه

به اصعابت مسلط باش. چیزی خو نگفتم

مهدیه سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ http://bihamta2012.blogfa.com

سلام فرزانه خانوم
حالتون خوبه؟
سفر بخیر
پستتون جالب بود و مطالبت آموزنده ای داشت ولی نمیدونم راجع بهش چی بگم
از این جمله خیلی خوشم اومد
" بعضی وقت ها فقط باید سکوت کنی چون هرچی هم فریاد بکشی کسی صدات را نمیشنوه و نمیفهمتت..."
...
راستی خودمو تو لینکاتون ندیدما
خوب فعلا ...

ســــــــــــــــلام مهدیه خانم.
به چه عجب سرتون گرفت پیش ما اومدین.خیلی خوشحال شدم.
زیاد خوبی نیست. شما خوبین؟؟؟
سفر؟؟؟ منظورتون وب جدیده؟
ممنون.
این جمله از خودم بودا
الان نگاه کنید توی لینکام هستید
قربون شما

seyyed چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ http://hossein72t.blogfa.com/

سلام فرزانه خانم اهنگ خو برا من نموخونه ولی قشنگه چون پیشنهادا من همش قشنگه
راستی شهر خشه یا نه؟؟؟؟

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــلام آقا سید.
عه چرا نموخونه:( برا من خو داره موخونه.بله پیشنهادشما مگه مشه قشنگ نباشه.
شهر خشه یا نه
داداشمم مگفت شهر خشه؟

سنگ صبور پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ق.ظ http://www.zaherobaten.blogfa.com

سلوم علیکم فرزانه خانم عزیز.
الان این بارونه حال منو جا اورده. خیلی خوشحالم. فکر مکنم تموم مشکلاتم حل شدن. اهه...
حالا که خوب فکر مکنم می بینم مشکلاتم غیر قابل حل نبودن...دههه.... جل الخالق!!!
حالا که کموکی بیشتر فکر مکنم می بینم اصلا اونا مشکل نبودن!!!
یا پیغمبر کبرا...بچه الان اقدر انرژی دارم که میتونم هر کاری انجام بدم...
دیرام دارام...هو هو هو هو...دیشدارام دارام
اینم از آواز محلی...کیف کن.

سلوم علیکــــــــــــم سنگ صبور جون خودون.

عــــــــــــــــــــه یعنی این بارونه درمون مشکلاتت بود؟؟؟؟
جل الخالق.
اینجوری انرژی گرفتی و شوت گاز میری یهو ترمز نگیری رفیق

قبول دارم بعضی مشکلا را آدم فقط با تغییر نگاه میتونه حلشون کنه و تازه میفهمه مشکلی نبوده.
خوشحالم انقد با انرژی هستی و حالت جا خود اومده رفیق.

این بی خیالی کار خودش را کردا

کیف بردم دیشدارام داراممممم

ولی خدایش چه بارونی هستا خیلی حسش خوبه.

seyyed چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ق.ظ

سلام فرزانه خانم اگه این پست نیمچه پسته پست جدیدتون اسمش چی چی هه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پیشاپیش عید خودتون مبارک باشه

ســـــــــــــــــــــــــــــــلوم آقا سید
این دیگه مینی نیمچه پسته.

سلومت باشد عید خشی داشته باشت.

mina چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ http://nagoftehayemina.blogsky.com

سلام.
یعنی چه فرزانه؟
منکه میدونم میتونی بیای نت.چرا ایطر مکنی بیشعور؟

حالا که تو نمیای منم نمیام.
خدافسسسسسسسسسسسسسسسس

سلام مینا.
یعنی هوچی

نت دارم ولی وب چند وقتی آپ نمکنم تا با دل خش ورگردم.
توله شدم خو خودت میدونی.
خدافسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

بی انتها چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://mahdisz.blogfa.com

امروز را برای بیان عشق به عزیزانت غنیمت بشمار ،
شاید فردا احساسی باشد،
اما … عزیزی نباشد!

ممنون.
خیلی قشنگ بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد