رهگذر

یادمون نره همه ما رهگذریم...

رهگذر

یادمون نره همه ما رهگذریم...

پیشاپیش عیدتون مبارک...

 

ســـــــــــلام بچه ها چند وقتی نیمی تونم بآپم. 

 پیشاپیش عیدتون مبارکا باشه. 

 سال خوبی داشته باشید.  

 

این آهنگ سیاوش را خیلی دوست دارم و اینروزها گوش میدم تقدیم به شما.

 

سکوتم از رضایت نیست، دلم اهل شکایت نیست 

هزار شاکی خودش داره، خودش گیره گرفتاره

همون بهتر که ساکت باشه این دل  

جدا از این ضوابط باشه این دل

از این بدتر نشه رسواییه ما 

که تنها تر نشه تنهاییه ما

که کار ما گذشته از شکایت، هنوزم پایبندیم در رفاقت  

میریزه تو خودش دل غصه هاشو، آخه هیچکس نمی خواد قصه هاشو...

کسی جرمی نکرده گر به ما این روزها عشقی نمی ورزه 

بهایی داشت این دل پیشترها که در این روزها نمی ارزه

نظرات 30 + ارسال نظر
seyyed پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ http://hossein72t.blogfa.com/

سلام فزانه خانم خوبسد سلومتت شهر خشه ایا؟؟؟؟؟؟؟؟
بله صفحه نظر دهیش عوض شده حالا حسودی نکنت صفحه بلاگ اسکای قشنگتره
عیدخودتون مبارک باشه پیشاپیش
عید شما هم مبارک باشه پیشاپیش فرزانه خانم حالا عیدیمون مدت یا نه[نیشخند]

ســـــــــــــــــــــــلام آقا سید
سلومتیتون یخده خوبم.
هاااا شهر خش تر از اون چیزی که فکر مکردمه

صفحش بهترک شده ولی بازم بلاگ اسکای نمشه خو.
باشه عید خودم مبارک باشه پیشاپیش. حالا هی مسخره اسم گذاری وب ما بکنت
خشتون شد این پستا از نیمچگی درآوردم؟
عیدی خو شما باسی بدت کوچیکترت.تازه عید سیدا عیدیمون ندادت.
وای آقا سید نیشخند را از کجا آوردت؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علیرضا پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ب.ظ http://aloonak14.blogsky.com

سلام و درود بر خواهر فرزانه.خوبسد؟!

عید شما هم مبارک باشه.ایشالله که سال پرباری باشه براتون!

سیاوش که کارش درسته کلا.منم این آهنگشو خیلی دوس دارم.

اگه بخواین تمام غم هاتون رو تو دلتون نگه دارین انرژی رفتن رو از خودتون می گیرین.نمی گم آدم باید همه غم هاش رو به زبون بیاره ولی به نظرم باید بخشی از اون ها رو بریزه بیرون از دلش...

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام آغا علیرضا خان.
خوبسد را خوب یاد گرفتتا
وااااااااااااااای الان توی وبتون بودم معنی سیلوو را خوندم مردم از خنده
سیلوو ما فرق فوکوله:)
حالا بعدش میام وبتون یادتون میدم.

ایشالله خدا از دهنتون بشنفه. شما هم الهی سال خوبی داشته باشید.
یعنی سال خوبی را شروع کنید. با انرژژژژژژژژژژژژژژی.
سیاوش حرف نداره. الهی هیچوقت نمیره.
آلبومTAAKسیاوش را اقه دوست دارم. یادمو جوونیام میاد که باهاش کار عید میکردیم با خواهرم. امسالم هنگام خونه تمیز کردن به یاد جوونیام دوپینگ میکنم با آهنگش:)
درست میگین حرفاتون را کاملا قبول دارم. من یه اخلاق بدی دارم توی دلم نگه میدارم.
امروز یه کمیش را به حاج خانوم گفتم خیلی سبک تر شدم.

ر.س جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ

سلللللللام..
خوبی رفیق؟!!!!

آخییییییی..سال نو تو هم پیشاپیش مبارک باشه..ایشالا سال خوبی داشته باشی!

آهنگه هم غششششنگه..مخصوصا اینجاش:

میریزه تو خودش دل غصه هاشو/ آخه هیچکس نمی خواد قصه هاشو..

سیابش خونده؟!!!من گوش ندادمش!!

سللللللللللللللللللللام علیکم راضی جون.
قربونت تو خوفی؟ خشی؟
خوش اومدی وبلاگو راضی

ممنووووووووووووووون عزیزم. ایشالله تو هم سال خوبی را شروع کنی.

آهنگش خیلی غـــــــــــششششششششششششنگه:)

هم اینجاش هم همه جاش

آره سیابش خونده. منم تازگیا گوش دادم.

mina شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:40 ب.ظ http://www.nagoftehayemina.blogsky.com

سلام خوبسیییییییییییییی؟
دیدی چطوری از زیر این رارندگی در رفتم؟
اقه زنیکه تعریفم کرد اصن مونده بودم چه کنم.
هرچند منا نمی دید ولی سرمو به نشانه ی تواضع انداختم پایین پشت تلفن...!!!
گفت شما به جایی رسیدی که منو هم تعلیم میدی!!
اوه مای گااااااااااد

آخی...!!!
یاد 10/11سالگیم میفتم که یه کتاب داشتم شعرای سیاوش توش نوشته بود...!!!
زیاد متوجه نمیشدم ولی اونایی که آهنگشو گوش داده بودم رو میخوندم خیلی د.وست داشتم...!!!

بعد دیگه کتابه رو دادم دختر خاله م دیگه پسش نداد...!!!

حالا عید تو هم مبارک/./!!!

همه چی داره نو میشه فقط یه چیزه که کهنه میشه که به همه ی این تازگیا می ارزه!!
اگه گفتی اون چیه؟

واسا ببینم منظورت از حاج خانوم منم؟

سلااااااااااااااااااام مینا جونیم.
قربونت رفیق تو خوبســـــــــــــــــــــــــــــــــــــتی؟؟خوشســــــــــــــــــتی؟

دوباره در رفتی از زیرش؟؟
نگو رارندگی تو خط در مرما
اقه زشتیمو این رانندگی افتیدتا. اوق

پ خیه کدن چه خانام. تو انتقام منا ویگیر ازش

عـــــــــــه تو هم پس جوونیات را با سیابش مگذروندی.
باسی کتابشا مدادی منا.
برو پسش بیسون حاجی باجی.

عید تو هم مبارک/./!!!

اووووووووووووووووون دوستیموووووووووووووووووونه
درسته؟؟

نــــــــــــه شما نیستی.استقامته

mina یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ

سلام عارووووووووووووس!!!
تبریک مگم حالا کی بیایم شیرینی بخوریم؟

بابا منظورم شیرینی رارندگییییییییییه!!!
قبول شدی رفت!!!

نه میدونی که دلم اهل انتقام و شکایت نیست...!!!
نه دیگه روم نمشه کتابشا پس بگیرم...
اگر داشتم حتما میدادم به تو...

بله درسته...تقلب کرده بودی؟
مرده شور استغامت ببرن!!!

آغااااااااا عجب چیزی دیدم.راسیه خانام دیدمشون اونم اینجا...
راسیه خانم پارسال دوست امسال آشنا...

سلام مینا جونیم
مرگ من نگو عاروس و رارندگی. جون من نگو.

خیلی ممنون حاجی شیرینی هر بخ شما بگت در خدمتم

بله شیرینی رارندگی

نه بابا هنوز خان هفتمش مونده خو. یتا گواهی نومه مخان بدنون چندتا امتحان میگیرن.

نـــــــــــه من و تقلب؟ خودم باهوش هسم

چیزی استغامت نگو روش حساس هستما

راسیه خانم وبلاگشا حذف کد خو

seyyed یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ب.ظ http://hossein72t.blogfa.com/

سلام فرزانه خانوم
امیدوارم همونجوری که خونه تکونی مکنت خونه ی دلتونم یه تکونی بدت
بله خشم شد از نیمچه هم بدتر بود
خب نگفتد خو من کسایی که گفتن فک کنم دادمشون
کوچیکترا باسی عیدی بدن
نیشخندو از بلاگفا اوردم نمیدونسم تو بلاگ اسکای خراب شده کار نمکنه
عیدتون پسو پیش مبارک

سلام آقا سید

انشالله آقا سید دل ما که خیلی نیاز به تکون داره.

راست مگت نگفتم

بله کوچیک ترا باسی بدن.

ههههه منم شکلای بلاگفا را کپی مکنم مزنم. ولی نه دیگه توی بلاگ اسکای
بلاگ اسکای شکلای زاغارت بلاگفا را قبول نمکنه.

عید شمام پس و پیش مبارک:)

فرزاد دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.farzad1382.blogfa.com

سلام
فرزانه منو شناختی
میدونم خو شناختی
اقا قالبت غشنگهازبس خوشگله چشام 3تاشد
نامردبیتواوبلاگ منم نظربده
فقط قالبت خویلییییییییی سیاهه

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام به به آقا فرزاد خودمون

خیلی خوشحال شدم

غابل شما را نداره قالبش.
چششششششششششششششم الان میام وبلاگت فرزاد جونی.
سیاه خو قشنگه. مشکی رنگ عقشه.

فائزه چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام فرزانه..خوبی؟!
عید تو هم مبارک..
ایشالا سال خوبی داشته باشی..
آخیییییییییییییی..سیاوش خان هرچی بخونن قشنگه..

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام فائزه جونم. قربونت خوبم.

ممنون عزیزم. عید تو هم مبارکاباشه. جون خودم لحظه تحبیل سال یهو یاد تو وراضی افتیدم

انشالله سال خوبی داشتی باشی. سالی خشتر و بهتر و پر بار تر از سال پیشت.

بله سیاوش خان حرف ندارن.
قرفونت با معرفت.

seyyed چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ http://hossein72t.blogfa.com/

فتوای مراجع تقلید در سال جدید
روزه گرفتن در ۳ روز اول سال ثواب معادل با ۱۲۰ سال عبادت خالصانه دارد !
یک حدیث هم هست که میگه :
مدت دید و بازدید در عید بیشتر از ۱۰ دقیقه مکروه است !
فرزانه خانوم عیدت مبارک امیدوارم سال خشو خوشو خوبی داشته باشی و پراز موفقعیت سالی بدورز غم و ناراحتی
اشالا هرچی مخوای خدا بهت بده و اشالا هرچی هم نمخوای خدا بهت نده
شرمنده بابت اینکه ضمیراش تو شد یعنی مفرد مونث مخاطب

چه فتوا و حدیثی

ممنووووووووووووووووون آقا سید از دعاهای قشنگ و خوبتون.عیدشمام مبارکا باشه.

شما هم سال خشو خوشو خوبی داشته باشید و دور از ناراحتی.

دشمنتون شرمنده آقا سید. مفرد مونث مخاطب غمی خو نی. خوبه.

س.ص چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:57 ب.ظ


بچه منو سر کار هشتی؟میگی نمیای، میای جواب میدی؟
خو زودتر مگفتی ماهم بیم نظر بدم.
حالا اینا را ولش...راسته رانندگی قبول شدی؟ مرحله اصلیشم قبول شدی؟...همینه که کم پیدا شدی بی معرفت.مخواسی شیرینی ندی.
عـــــــــــــــــــــــــــــه!!!!
راسسی سلام! ماچ.بوس
عیدت مبارک خوشگله

سلوم بچه. شخمنده شما

باسا بینم سنگ صبور خودونی؟؟؟؟

آره سر مربی و آیین نامه اش را قفول شدم. ولی سرهنگش افتاد بعد عید

دعا کن سرهنگ ردو نکنه هزار بار شیرینی میدم

علیکم و سلام
ممنون عزیزم. عید تو هم مبارکا باشه. سال خش و خوب و پرباری داشته باشــــــــــــــــــــی خوشگله

seyyed پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:36 ق.ظ http://hossein72t.blogfa.com/

سلام فرزانه خانوم هم اکنون نیازمند یاریه سبزتان هستیم
آپممممممممممم

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام آغا سید.
به به آپ کردین النه میام.

ر.س شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

سلووووووووم بر حاجی فرزووووووووونه!!
سال نوت مبارکا باشه..ایشالا خوش بگذره بهت عسسسسسسسسسسیس!!
.
مینا کی به کی مگه!!!!خوبه تا من یتا است ندم تو یادته من نیستا!!!
اصلا فرزونه تو بیا حکم شو..تو خو این بشرو بیشتر مشناسی!!!!میدونی چقه فی ففا هه...!!نذار دهنم وا شه اینجا!!!
.
فرزونه جدی سال تحویل یاد من و فایزه افتادی؟!!!!ایول..نازت شم دمت جیز..!!
ضعیفه فی ففا یاد بیگیر از فرزونه ..نصف توئه!!!!
.
خب کاری واری؟!!!!
خدددددددددددافس

سلوووووووووووم بر گردفرامرزو!!!
حاجی نیستم که

ممنووووون عسیسم سال شما هم مبارکا باشه.
ایشالله امسال کلی چیزای خوب خوب یاد بگیری و پر از آرامش باشی.

آره این مینا خیلی فی ففاهه.

آره جون خودم. یهو یاد دوتاتون کردم
قربونت عزیزم.
آدرست را برامون مسیج نکردیا فی ففا

خدا پشت و پناهت با معرفت.

mina شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:09 ب.ظ http://nagoftehayemina.blogsky.com

سلامممممممممم
هههههههههههههههههههههههههه

چقه این میمونکه شبیه توهه!!!!

سلامممممممممممممممممممممممممممممم میناجونی

میمونکه؟؟؟؟
نکنه حاجی فیروز را میگی؟؟؟
عینکت را نهشته بودی؟

mina یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:32 ب.ظ http://nagoftehayemina.blogsky.com

سلام....

خب مگه نمشه حاجی فیروز شبیه میمونک باشه؟

اگه گفتی شبیه کیه؟
خودم بگم, نادیاااااااااااااااااااااااااا


آخخخخخخخ چقه فکرش کردم تا فهمیدم شبیه نادیاهه...!!!

حس میکنم دیگه دوستم نداری...
دوسم نداریی میدونم,
اما تو چشمات میخونم که بی قراری...

سلوم حاجی.

شبیه بله که میشه شبیه مده.

وای نادیا.نمیری بچه تو و نادیا آبتون تو یتا جو نمرتا

شاید سفر کردن من یه حس تازه توی زندگی تو باشه

حــــــــــــــــــــــــــس میکنم

این حسا نکن

نفست یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ب.ظ

سلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خوبسییییییییی یییییییی
نازتااااااااااااااااااااااااااااااابشم...........
تبریک حساااااااااااااااااااااااااابی برت مگم خیلی وبلاگ خشی داری ......................
اشا... که تا ابد ادامه داشته باشه و همه تون باهم خشو خوب تا کند و...................
همه تون علی الخصوص نفسوک خودوم خش باشدو.....
چقه خش گفتم ناااااااااااااااااااااا
فداتون..................

سلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بیجه من
خوبسم نپسک تو خوبسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قرفونت بشم

ممنون عزیزم.
تا کنیم!!!!

ممنون از خواسته های خشت.

فدا خودت عزیزم. بازم بیا پیشوون.

[ بدون نام ] یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ب.ظ

را30 اسش یادوم رفت بگم عید همه تون مبارک باشه وسال خوبی داشته باشد و
راسی نفسوک عکس منی هم که رو وبلاگت هشتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دلت خش شه بین چتو دارم برات عربونه مزنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

عید خودتم مبارکا باشه بیدا خانااااااااااام.

عکس تو!!!

تو خو سیک نیسی. عربونت شم

mina دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ http://nagoftehayemina.blogsky.com

سلام داداش خوبی؟
ببخشد بخدا نشد بهت خبربدم گوشیم خراب شده.
یعنی نمیدونم چرا ایطر شده سیم کارته رو کج و کوله کردم تا رفت تووووووش بعدشم دیه کار نکرد

حالا گوشیم خاموشه...!!!
مهمونی خوش گذشت؟
داداش بعداز ظهر مرم سرکار اگر تونستم زنگت مزنم...
اگر بودی خو جواب میدی اگرم نبودی خو پ هیچییییییی...

منم دلم میگیره از غصه ی جدایی
قلبم وامیسه هروقت سفر کنی به جایی
قشنگی های زندگی دیدن رو یارمه
چشم و چراغ خونه ی این دل بی قرارمه
تو اسمون عشقم منم یه یار دارم
یه یار خوشکلی با چشم سیاه دارم....

سلام داداش قربونت بشم تو خوبی؟؟؟
دوباره کارای فنی کردی تو؟؟؟؟؟

هان دلم بند شده بود حاجی که چرا خاموشی.

آره جات خالی خوش گذشت.
فدات بشام زنگ خو زدی ناز صدات شم.

یار چشم سیات کیه؟؟؟
من خو سیاه نی

مینا داداش یه حس ناخشی دارم از اینکه سرم شلوغ شده به یادتم.

موظب خودت باش

خیلی قشنگ بود.

mina پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 ب.ظ http://nagoftehayemina.blogsky.com

خداااااااااااااااا
بچه خررررررررررر اون کامنت خصوصی بود کتی!!!

خوبسییییییییییییییی؟
دیه چه خفر؟منو نمیبینی خوشحالیااااااااااااااا

ای بابا.چره حس ناخش؟
نه بااب اشکال نداره عید هیمشه همینطوره.
منکه خوبم تو هم که خوبی.گور پدر ناخش بازی!!!

خب اون شعر رو تو تقدیم کردی به من.
منکه چشم سیاهم!!!!

فرزانه اون کیه که اقه باحال کامنت هشته؟فتان جونیه؟
یا ویدک؟

آغا یکی آهنگ اومده اسمش یمنا جانه عماد موخونه.
گووووووووش کن خوووووووووووویلی قشنگه!!!

اه یکی دیه آهنگم بعد چندساال پیداش کردم هرچی گوش مدم حفظ نمشم.
نمشه باهاش بوخونم.ایشششششش

هههههههههههه خصوصی بود.

باسی ملوشتی خصوصیه بچه جون.

سلومتیتتتتتت.

هان خیلی کیف دارن نمیوینمت

چه شکلی بودی حاجی؟؟؟؟؟ یادو رفته

ها راست میگی گور پدر ناخش بازی:) خداروشکر داره تموم مشه و زودی میوینمت. خیلی حس بدی دارم که پر وقته ندیدمت. بوگو گور پدر فاصله:(

بله تقدیم کردم به تو چشم سیاه

ویداهه

من گوش ندادم. بــــــــشه گوش مدم حاجی. باسی قشنگ باشه.

چه آهنگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا حتما خو نباسی حفظ باشی مثل من الکی چیزی گل هم کن و بوخون.

میناااااااااااااااااااااااااااااا وبت خو نیس. چیکارش کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگما نکنه اینم خصوصی بود؟؟؟

س.ص شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.zaherobaten.blogfa.com

سلوم رهگذر جون. چطوریایی؟
دلون خو تنگت شده...میگی چکّا کنم؟
بچه چن روزی رفته بودم سفر اقـــــــــــــــــه خش بود که نگو...جات خالی بود حسابی.
وخ کردی به ما هم سر بزن.
فعلا...

سلوم سنگ صبور جون. خوبم تو چطوریایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دل به دل راه داره. دل ما هم تنگ شده. انشالله بعد عید هم میوینم.

به سلومتی.چه خوب. کجا رفته بودی سفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما که همش یا مهمونی هستیم یا مهمون داریم.

رو چشم حتما میام. بوخش سر نزدم خووویلی سرم شلوغ بود.
فعلا

mina چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ب.ظ

حذفش کردم!!!!!!!!

چراااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علیرضا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ http://aloonak14.blogsky.com

سلام فرزانه خانم.حالتون خوبه؟عید خوش گذشت؟کلا چه خبرا؟حال عسل بابا خوبه؟!
آیا قصد آپ کردن وبلاگ خود را ندارید؟!

ســــــــــــــــــــــلام آقا علیرضا. ممنون خوبم شما خوبید؟
عید خوش گذشت ولی زیادی مهمونی برو وبیا بود. اصلا به کارای دیگه ام نرسیدم.
سلومتی شما. عسل بابا هم خوبه. سیزده اش را هم با ما به در کرد
چرا قصد آپ کردنش را داریم ولی چندوقتکه دیگه انشالله.

ر.س پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:36 ب.ظ

سلوم فرزونه جون..
خوبسسسسی؟!!!

اوه..مینام خو اینجا هه..مینا خوبی؟!!!سلطان قلبت من هستم من هستم/دروازه های دلت را من بستم.....!!!

دمت گرم فرزونه امبار هرچی کامنت خصوصی گذاشت مینا عمومیش کن..خب؟!!!

پست جدید بذار دیه..این غدیمی شده!!
کاری باری؟!!
فییییییییییلا

راستی فرزونه دلت خش شه..یکشنبه مارا میبینی و بازم میای تو معاد مقدس مزاحم ما مشی!!!

سلام گردفرامرزو جون.
خوبسسسسسم تو چطورسسسی؟؟؟؟؟؟//

ووووووآآآآآآآ چه چیزکا خشی برا مینا موخونی.

بشـــــه عمومیش مکنم

چشم راضی جون ایشالله تا چندبخت دیه.

قربونت خوشالو کدی.

آره خیلی خوشحالم فردا میام میوینمتون و معادتون را مقدس و نورانی میکنم با وجودم

دلو برات تنگ شدتا

mina یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ

هوووووووووووووووی بیخود دلت برا راسیه تنگ شده.
ایشششششششششششش

علیک و هووووووووووووووووووی:)

کار دله دیگه نمشه کاریش کرد فنجک.

زودی یتا وب بزن بیوینم

سنگ صبور دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.zaherobaten.blogfa.com

ببین من خیلی صبورم
ولی علت اینکه پست نمذاری را نمفهمم...
میام دانشکده حالتو جا میارم اگه هرچه زودتر دس به کار نشی...
گفته باشم که نگی نگفت...

سلوم بچه مثلا چطور میخای حالمو بگیری؟؟؟؟؟

یه کم بیشترک دیگه صبور باش پست میذارم.
راستی رانندگی قبول شدما

سنگ صبور سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.zaherobaten.blogfa.com

عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!!
راس میگی؟
خدا رو شکر ...
وای به حالت اگه از زیر بار شیرینی دادن در بری...
اونوخ میام دانشکده کلا حالتو جا میارم...
وقتی اومدم امبار میبینی که چطوری حالت گرفته مشه...
دعا کن پام به اونجا نرسه...دعا کن

باورت نمیشه

بیشین بینیم بابا

بیا دانشکدمون بیوینم مخای چکا کنی

mina پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام.
آپم داداش...!!!

بیا لفطن!!

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام حاجی بی بی مینا

ایوووول میام.

فاطمه قادری سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ب.ظ http:///niirvana.persianblog.ir/

سلام فرزانه جان.وبلاگ باحالی داری.لینکیدمت بلینکم!!

ســـــــــــــــلام فاطمه جون گل.
لینکیدمت رفیق جونم.

فرزاد چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ

اق سید دمت گرم این یتارو کیف کردم

آق سید دمتون گرم

فرزاد چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ب.ظ

ببخشد اق سید ش اشتباه نوشتم منم قراربود برم تو وب سید چرا اومدم تو وب تو

سلام فرزاد جونی.
خواهش مکنم تو هم به خاله مینا رفتی اشتب پر مکنی
نکنه بازم اشتباهی یه سری به ما بزنی فرزاد جون

مهدی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ http://abr-e-khakestary.blogsky.com/

منم این ترانه ومتنش رو دوستدارمو متاسفانه از ته دل درک میکنم...

منم خیلی دوستش دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد