رهگذر

یادمون نره همه ما رهگذریم...

رهگذر

یادمون نره همه ما رهگذریم...

خداوند

أَلَیْسَ اللَّهُ بِکَافٍ عَبْدَهُ ...

 

آیا خداوند در {حمایت} بنده اش کافی نیست؟ 

 

این آیه قرآن را خیلی دوست دارم و بهم آرامش خاصی میده... 


این آهنگ معین را هم جدیدا شنیدم خیلی من و مامانم خوشمون اومده ازش  

تو قسمت ادامه مطلب معنی آهنگش را براتون گذاشتم.

گل ناز دارُم مه شوگارُم
( گل نازنین ام ، ماه شب تارم)

بیو بیو که دلُم سیت تنگه
(بیا بیا که دلم برایت تنگ شده است)

ندونم تا کِی دلت چی سَنگه
(نمیدانم تا چه زمانی دلت همچون سنگ است)

بهار إوی با گل گندم

(بهار با شکوفه کردن گل های گندم آمد)

مو تِهنا با درد دل مَندُم
(من با درد دل (دوری از تو) تنها مانده ام)

ولم کردی با دلِ پُر دردُم
(رهایم کرده ای با دلی پر از درد)

دلم خینه دی ز حرفا مردم
(دلم از حرف های مردم خون شده)

گُدی بی که با بهار إیام سی چه پَ نیایی؟
(گفته بودی همزمان با فصل بهار می آیم پس چرا نمی آیی؟ )

حالا دیه باور ایکنم که تو بی بَفایی
(حالا دیگر به بی وفایی تو پی برده ام)

ز ویرِت رَهدُم مَکُن وام چینو گلِ ناز دارُم
(از یادت رفته ام با من چنین نکن ای گل نازنین ام)

بیو که بی تو دیه مَه رَهدِه ز ئی شُوگارُم
(بیا که بدون تو ، شب هایم بی مهتاب است)

نظرات 15 + ارسال نظر
seyyed یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ب.ظ http://hossein72t.blogfa.com/

سلام این خو نی نی پسته؟؟؟؟
آیه قشنگ بود
نگاه کنت من این پستو دوس دارم چون نه طولانی هه و در حد درک منه مفهمت خو
ادامه مطلبم بعدش موخونم

ســــــــلام آقا سید اولین کسی هستد که نی نی پست را خوندتا.

بله مفهمم

پس از امبار فقط نی نی پست مذارم.

mina دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام خوبسییییییییییی؟
این آیه که دیه حرفی درونش نیست...!!

ادامه مطلب رو هم خب اهنگ بود و آهنگه رو هم زیاد گشو دادم.
یعنی بخاطر داداشم که اینو همش موخونه...!!

آهنگ ساده و دلنشین و در عین حال غم داریه!!!

سلام مینیج خوبسم تو خوبسییییییییییی؟

بله حرفی درونش نیست.

داداش بزرگیت می خونن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دقیقا

sang e sabur سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:46 ب.ظ http://www.zaherobaten.blogfa.com

سلام علیکم خواجه فرزان!
خوبی ؟ خوشی؟
آخ آخ آخ
به نکته بسسسسسیار قشنگی اشاره کردی. مخصوصا برا حال این روزای من خیلی خوبه.
خوش باشی. بای.

سلام علیکم خواجه جون.
قربونت خوبم. خوش زیاد نیستم فردا میون ترم دارمتو چطوری؟

قابل شما را نداشت رفیق.
خوش و سلومت باشی. بای

مینا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.2khtareporharf.blogsky.com

سلام.
واسا ببینم این مینیج چه چیزیه که یه خورده ومقته هی میگی من وقت نمکنم بپرسم ؟

نه عزیزم داداش کوچیکم....!!
اون که عشق معینه!!

خب دیه چه خبر امتحانت خوب بود؟

ســــــــــــــــــــــــــلام مینیجیم
مینیج مخفف مینا جون میشه
مینیجیم هم یعنی مینا جون من

آخ وقت نمکنی

بنازم داداش کوچیکیتم موخونن. همیطر لری درست میخونن یا یه چیزی گلوگوله هم مکنن؟؟شما خانوادتن تو کار خوندن هستید.

امتحان ناااااااا خوبی نبود. بدی هم نبود. خداروشکر دادیم رفت. تا حالا خواب بودم چون دیشب خیلی بیداری کشیدم

سنگ صبور چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:24 ب.ظ http://0837tanha.blogsky.com

سلام خوبی؟
ممنون که بهم سر زدی
ایه هم زیبا بود وهمینطور اهنگ معین
تشکر.
والا اسم اهنگشو نمیدونم اما خواننده اش محسن یگانه اس

سلام ممنون
خواهش میکنم.
قابل شما را نداشت.
ممنووووووووووووووووووووووووووووووون لطف کردی.

سنگ صبور چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ب.ظ http://0837tanha.blogsky.com

تشکر بابت لینک شماهم لینک شدید
موفق باشید

ممنون
شما هم موفـــــق باشید.

مینا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ http://www.2khtareporharf.blogsky.com

فدام شی چقد بیداری کشیدی.
من تا 3شب بیدار بودم و 6هم بلند شدم.
تا الانم سرکاررم.
بیوین واقعا.
فک کنم الان در حدی شدم که بتونی از من الگو برداری کنی///!!!

اوه مینیج!!!

نه داداشم مثه خودم هنزمنده بله خوب موخونه.

دیه باسی برم.فهلننننننننننننننننننننننننن
عقشششششششششششم

تا 2 بیدار بودی خو.
من مخاستم بیداری بکشم ولی چراغ سوخت. خدا نمخاست درس بوخونم منم خوابیدم. با شرایط سخت باید کنار اومد و سازگاری نشون داد

الگو برداری از تو؟

مینیج

فهلن عقششششششششششششششم.
هادرک خود باش من درم مرم مهریز نیسم بیام وب دو روزی.

ر.س چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ http://parishanie-man.blogfa.com

سلوم فرزونه خاناااااااااااام..

خوبسسسسی؟!!!!

واغعا منم ازاین آیه بسی خوشم میاد..زیادم پشت شیشه ماشینا نوشته دیدی خو..؟!!!!

آخییییی...آهنگش خشه فکرکنم..

راسی دیدی بالاخره این دبلیو سی های عدلتون دردسر آفرین شد؟؟!!؟!؟!!!نوچ نوچ..

سلوم راضیه خانااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.

سلومتیت خوبسم.

آره پشت خطا باحد هم پر نلمشته شده.

هنوز آهنگا برات پخش نمشه؟

دوره المیاه عدلا مگی خو؟؟؟

شما مید اونجا درد سر درست مکند همش

sang e sabur پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.zaherobaten.blogfa.com

عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

نفهمیدم!!! حالا واس من رقیب میاری؟؟؟

نمگی تو روحیه حساس من اثر مذاره؟؟؟

واقعا که!!!

تو دیه خواجه فرزان ما نیستی...دیه دوست ندارم...دیه دلم برات تنگ نمشه... چرا شکلک گریه نداره؟؟؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


هه هه هه
شوخی کردم
راحت باش... نه اصلا اصرار نکن... نه به جون بچم...
نه ... اصلا اگه بری بهم بزنی من ناراحت مشم

خوش باشی خواجه جون فرزان.
عیدت پیشاپیش مبارک.
خدافس.

عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه سلامت کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گریه نکنیا از عقش تو یتا دیه سنگ صبور هم به دلم نشست

گریه خو داره. ایننش

خواجه جون فرزان

عید تو مبارک عزیزم

خدافس رفیق

مینا پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.2khtareporharf.blogsky.com

آپم عزیزززززززم.!

خوندمت فدات بشم. حالا میام وبت مینیج

علیرضا پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ http://aloonak14.blogsky.com

درود بر فرزانه خانم گرام.احوال سرکار؟ایام به کام هست ان شاءالله؟!

مسلمه که کافیه.ولی عجیبه ک ما تو زندگیمون تکیه گاه های مختلفی رو تست می کنیم و هرکدومشون به ی نحوی و ب ی مقداری سست ن.همه اینا رو می بینیم اما باز واسمون تجربه نمیشه که بریم پیش یکی که از همه محکم تره.نمی دونم چرا ذات ما آدما اینقد لجباز و کله شقه!!!

آهنگ هم که بله.واقعا قشنگه.صدای معین غم خاصی داره

درود بر آقا علیرضا خان. چه عجب از اینبرا؟؟؟؟احوالمون که خوبه. شما خوبید؟
چه میکنید با درس و مشق؟
بدک نیست ایام. دیگه ایام پایان ترم که زیاد به کام نیست

فک کنم این کله شقی و لجباز بودنمون و اینکه پیش یکی که از همه محکم تره نمیریم همش بر میگرده به این که اونطور که باید توکل و اطمینان به خدا داشته باشیم را نداریم.

دقیقا

راضی جونت! شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:42 ب.ظ http://parishanie-man.blogfa.com

سلییییییییییییی..
خوئسسسسسسی؟!!(ایطر گف زدنو ضییفه یادم داده ها!!)
نا هنوز برام نموخونه..نمنم چه کنم!!!!

هان مرده شور دوره المیاهتون!!!!گوشی مهدیه رو خو بلعیده..تازه اچ تی سی اصل!!!تازه همون اچ تی سی که کاورش اصلتر بود!!!!!!تازه منم ساعتم توش جا گذاشتم..ساعتی که اقه برام خاطره انگیز بود..دوسال پیش 60 تومن پولش دادم!!پول حالا مشه 120 تومن!!!حالا پولش هوچی اقه دوسش داشتم این ساعتمو.. دیه هم هیچجا مثلش پیدا نکردم..!!!!دعا کن فردا باشه...!!

فیییلا..

سلیییییییییییییییییییییییییییییی راضی جونی.
خیلی مینا نامرده منتظره یه چیزی اشتباه بگم بیاد به همه مسخره کنه منا.
نگو خوئسی بشه؟؟؟.

ای چوقه بد. ماخو خودش یهو خوب شد.ایشالله تو هم مشه.

مرده شور معاد خودتونا ببره چرا چیزی مگی.
همینه دیگه حقتونه از بس بد گویی عدل کردت اینجور سرتون اومده

نه سه برابرش کن مشه180 تومن.خوشحال شدم ساعتت پیدا نشد

فیییلا راضی جووووووووووووووون.

دخترکوهستان دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:09 ب.ظ http://niirvana.persianblog.ir/

سلام فرزانه جونم.واقعا زیباست

سلام فاطمه جونم. نظر لطفته.

مینا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.2khtareporharf.blogsky.com

خوئئئئئئئئئئئئئئستتتتتتتتتتت؟

خوئست و...

طرب شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ http://hesamtarab.blogfa.com

حلول ماه رجب بر شما مبارک
وبلاگ زیبایی دارید مخصوصا با اون گل قشنگه
اگه مایلید تبادل لینک کنیم

ممنـــــــــــون بر شما هم مبارک.
ممنون نظر لطفتونه.
لینکتون کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد