رهگذر

یادمون نره همه ما رهگذریم...

رهگذر

یادمون نره همه ما رهگذریم...

ما برگشتیم

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام دوست جونای خودم  حالتون خوبه؟؟؟ 

 ما برگشتیم:) دلون براتون تنگ شده بود.

از این به بعد می خوام زود به زود آپ کنم. 

هر جمله یا متن قشنگ و آموزنده ای را خوندم میذارم توی وبم. شما ها هم با نظراتون من را تنها نذارید.  

  

یه جمله خردمندانه: 

به جایی که زمین خورده ای نگاه مکن، به جایی نگاه کن که پایت سر خورده است.   

  

یکسالی هست خیلی داره نحوه فکر کردنم به خیلی موضوع ها عوض میشه و تازه دارم معنی درست زندگی کردن را می فهمم.  

روز به روز بیشتر دارم می فهمم چقد اشتباه فکر میکردم ودل خودم را میکشتم. 

از یک طرف تاسف می خورم که چرا این همه مدت به بی راهه می رفتم... 

از یک طرفم یه حس خوشایندی میاد توی وجودم که خدا کمکم کرده متوجه اشتباهام بشم و حالا درست فکر کنم و ادامه راه را به بی راهه نرم.

خدایا ازت ممنونم که انقد داری کمکم میکنی... 

الهی این لطف بزرگت ادامه داشته باشه و روز به روز با نشاط تر و با انگیزه تر و مفید تر بشم.

حالا فهمدیم که همه ی خوشبختی و بدبختی ای را که احساس میکنیم  برمیگرده به نحوه فکر کردن خودمون. 

در دنیا چیز بد وجود ندارد، تنها فکر و اندیشه هاست که به یک چیز جامه خوب یا بد می پوشاند.(فارلو) 

دعای قشنگ برای همتون بکنم: 

خدایا به همه دوستام و آدم ها کمک بکن که لحظه به لحظه چیزهای خوب یاد بگیرن و همیشه سرحال و با نشاط باشند  با وجود همه ی مشکلاتشون .  

 هیچوقت به جای زندگی مردگی نکنن. 

خدایا هممون را عاقبت به خیر کن و از غفلت هامون بیدار.... 

دوستتون دارم. 

ریتم این آهنگ رضا شیری را خیلی دوست دارم تقدیم به شما.

به قول راضی شاد باشید.